AUTHENTICITY

Φοράς ένας επώνυμο πουκάμισο, το άρωμά σου μυρίζει σε όλον τον χώρο, πίνεις ένα παλαιωμένο ουίσκι. 

auth3

Έχεις σκεφθεί αν κάνεις χρήση γνήσιων και νόμιμων προϊόντων; Η παραποίηση και αντιγραφή  επώνυμων προϊόντων εξελίσσεται σε μεγάλη μάστιγα για την ευρωπαϊκή κοινωνία και οικονομία.

Εκτός όμως από την οικονομική διάσταση υπάρχει και αυτή της ασφάλειας.

Τα απομιμητικά προϊόντα δεν ελέγχονται αυστηρά όπως τα γνήσια για τη χρήση ή κατανάλωση από τους ανθρώπους. Μάλιστα, τα περισσότερα από τα καταγεγραμμένα παραποιημένα  προϊόντα που βρέθηκαν επικίνδυνα αφορούν παιδιά και ήταν παιχνίδια, ρούχα ή αντικείμενα παιδικής φροντίδας.

Η παραποίηση προϊόντων αλλά και η εμπορία τους είναι παράνομη. Μπορεί να έχει επιπτώσεις στην υγεία μας και σίγουρα έχει στην αγορά εργασίας, το εμπόριο και την οικονομία.

Ευθύνη για την αντιμετώπισή της έχουμε όλοι μας. Οι αρμόδιες ελεγκτικές και διωκτικές αρχές αλλά κυρίως εμείς οι καταναλωτές.

auth1
auth2

Στο πλαίσιο της προσπάθειας πάταξης του φαινομένου, ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ), αρμόδιος Εθνικός φορέας για την προστασία της Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (πατέντες και designs), με τη συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης και Φορέων της πόλης, συμμετέχει στο Πρόγραμμα AUTHENTICITIES του Γραφείου Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO). Σκοπός του Προγράμματος είναι η προστασία της Διανοητικής Ιδιοκτησίας και η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για την αγορά αποκλειστικά αυθεντικών προϊόντων, στοχεύοντας στην πιστοποίηση της Θεσσαλονίκης ως πόλης ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣ – AUTHENTICITY.