Ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας είναι ο αποκλειστικά αρμόδιος φορέας στην Ελλάδα για την κατοχύρωση ευρεσιτεχνιών και βιομηχανικών σχεδίων. Επίσης, παρέχει τεχνολογική πληροφόρηση από δημοσιευμένα διπλώματα ευρεσιτεχνίας (ΔΕ) μέσα από διεθνείς βάσεις δεδομένων.

Επιπρόσθετα ο ΟΒΙ, έχει δημιουργήσει  Περιφερειακά Γραφεία ενημέρωσης του κοινού (βιβλιοθήκες) στη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και το Ηράκλειο Κρήτης, με στόχο την παροχή πληροφοριών απο ΔΕ, την ενημέρωση σε θέματα προστασίας της Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας και τη διάχυση της τεχνολογικής πληροφόρησης και στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο.

ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ

Warranty (2)

Ευρεσιτεχνίες

Επινοήματα νέα, που εμπεριέχουν εφευρετική δραστηριότητα και είναι επιδεκτικά βιομηχανικής εφαρμογής (προϊόν, μέθοδο ή βιομηχανική εφαρμογή).

Β.Σ

Βιομηχανικά Σχέδια

Εξωτερικά ορατή εικόνα του συνόλου ή μέρους ενός βιομηχανικού ή βιοτεχνικού προϊόντος, η οποία προκύπτει από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχει (γραμμή, σχήμα,  χρώμα κλπ)

τεχν.πληρ

Τεχνολογική Πληροφόρηση

Παρέχει τεχνικές πληροφορίες από Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας (ΔΕ), σε διεθνές επίπεδο, για ένα συγκεκριμένο θέμα ή πρόβλημα, σε όλους τους τομείς της επιστήμης και της τεχνολογίας.

τέλη

Τέλη

Τα δικαιώματα που παρέχουν οι τίτλοι προστασίας αποκτώνται και διατηρούνται σε ισχύ με την καταβολή αντίστοιχων Τελών

EUIPO_LOGO_EN
uno_wipo
INNOVACCESS
logo

Πιστοποιήσεις QMS : EN ISO 9001:2015 and ΕΝ ISO 14001:2015

Ηλεκτρονική Κατάθεση

 
Από 15/04/19 λειτουργεί η νέα εφαρμογή Ηλεκτρονικής Κατάθεσης Αιτήσεων για Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας στην Ελλάδα. Το σύστημα εκσυγχρονίζεται για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των ενδιαφερομένων μερών και τη βελτίωση των σχέσεων με τον εφευρέτη. Αλλάζει ο τρόπος κατάθεσης που θα γίνεται πλέον ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά 'https://efiling.obi.gr, ενώ οι πληρωμές ΜΟΝΟ με χρήση πιστωτικής κάρτας. Δεν αλλάζει τίποτα νομοθετικό, διαδικαστικό, ούτε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά τις αλλαγές πατήσετε εδώ: https://bit.ly/2UZz7kg Η παρούσα έκδοση θα εξελίσσεται διαρκώς κι έτσι κάθε παρατήρηση του κοινού θα ληφθεί υπόψη και θα ενσωματωθεί στο νέο σύστημα άμεσα ή μεσοπρόθεσμα κατά περίπτωση.
Ο ΟΒΙ καθημερινά παρέχει τεχνική υποστήριξη (Help Desk), τηλεφωνικά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε δια ζώσης, αν κάποιος δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, με επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του ΟΒΙ, στην Κεντρική Διεύθυνση του Οργανισμού και σύντομα στα κατά τόπους Περιφερειακά Γραφεία.