210 6183580 - 582 | info@obi.gr

Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου, 2025

ΟΒΙ στη ΔΕΘ 2025: Καινοτομία, Ενημέρωση και Δημιουργικότητα στο Επίκεντρο, 6-14 Σεπτεμβρίου 2025

Ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ) ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρώτο Σαββατοκύριακο τη συμμετοχή του στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, το κορυφαίο επιχειρηματικό, οικονομικό και κοινωνικό γεγονός της χώρας, που φέτος είχε επετειακό χαρακτήρα, τιμώντας τα 100 χρόνια από την ίδρυση της ΔΕΘ-HELEXPO.

Από τις 6 έως τις 14 Σεπτεμβρίου, στο Περίπτερο 7, το ενημερωτικό stand του ΟΒΙ αποτελεί σημείο αναφοράς για εκατοντάδες επισκέπτες, ενώ στελέχη του Οργανισμού θα παρέχουν εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση σε θέματα προστασίας και αξιοποίησης της διανοητικής ιδιοκτησίας. Το Σάββατο πραγματοποίηθηκαν σειρά συναντήσεων και παρεμβάσεων με διοικητικά στελέχη του αρμόδιου Υπουργείου (Υπουργείο Ανάπτυξης), παραγωγικούς και επιστημονικούς φορείς, ενισχύοντας τη συνεργασία και τον διάλογο γύρω από την επιχειρηματική και βιομηχανική καινοτομία.

Το πρωί του Σαββάτου 6/9/2025, τον ΟΒΙ επισκέφτηκαν ο Υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης Λάζαρος Γεωργίου Τσαβδαρίδης, όπως και ο Γενικός Γραμματέας Βιομηχανίας Ελευθέριος Κρητικός, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τη διοίκηση του Οργανισμού και στελέχη του, επιβεβαιώνοντας τον διαχρονικό του ρόλο ως θεσμικού πυλώνα ενημέρωσης και υποστήριξης της καινοτομίας στην Ελλάδα.

Την Κυριακή, 7/9/2025, με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η δράση Creatrivia! Σκέψου, Παίξε, Κέρδισε, μια διαδραστική εμπειρία γνώσης και παιχνιδιού, που ανάδειξε τη σημασία της διανοητικής ιδιοκτησίας με τρόπο ευχάριστο και εκπαιδευτικό. Στο παιχνίδι συμμετείχαν 12 μαθητές από το 1ο ΓΕΛ Πανοράματος. Την εκπαιδευτική δράση διοργάνωσαν ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ) και η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς του Υπουργείου Ανάπτυξης (ΔΙΜΕΑ).

Παράλληλα, την Παρασκευή 5/9/25, ο ΟΒΙ πραγματοποίησε μουσικό street event στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, προσφέροντας μια γιορτινή νότα στην πόλη και ενισχύοντας την εξωστρέφεια της εκστρατείας ενημέρωσης για το Πρόγραμμα Authenticities. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην παρουσίαση του ανανεωμένου mobile app Authenticity Thess, το οποίο ενισχύει τη δυνατότητα των πολιτών και επισκεπτών της Θεσσαλονίκης να καταγγέλλουν προϊόντα απομίμησης, συμβάλλοντας στην προστασία της αυθεντικότητας και της καινοτομίας.